Sunday, October 31, 2010

Pinnacle Media Center Pro

Partial response in Mauritius on polythematic comments on the research Disciple / Honey: My mistake

Allora Maurizio, ho riletto le pagine che mi hai indicato del seguente testo, Osservazioni politematiche


sulle ricerche Discepolo/Miele:

http://www.programmiastral.com/osservazioni.pdf

Considerando che ritengo questo terso a real insult to human intelligence because it is chock full of nonsense, I take only one sentence:

Theoretically, if we considered the variable then

gave results positive, for example, we should think more or less in
this way every day all twelve Ascending rise in one place and
so each boy has about one-twelfth of probability of being born with
the Ascendant the same as the sign of the father or mother.

If zodiac signs are 12 and then two parents are a child has 2 chances out of 12, which is one chance in six, to be born with the Ascendant in the sign of either parent. Prendento anhée into account the fact that in some cases both parents were born under the same zodiac sign, the possibility that a child is born with the Ascendant in the zodiacal sign of a parent is still conpreso between 1 to 6 and 1 in 7.
am not an expert in statistics, but also by the accounts of-thumb (the classic account of the servant "), I can easily understand that in the writings of Cyrus Disciple castronaggini there are unparalleled. Ciro
Disciple, in my book, said che nel mio commento all'articolo "duello astronomia/astrologia":

http://www.cirodiscepolo.it/Articoli/Duello%20Astrologia-Astronomia.pdf

lui fa notare che ripeto il termine "inferenza" di continuo, ma ciò nonostante lui dimosta (come molte altre persone) di non conoscere il significato del termine "inferenza", perché lui esprime nessi logici che in realtà non esistono.

Veramente non capisco come tutte le persone che gli leccano i piedi (per non dire cosa gli leccano realmente) non si accorgano delle cretinate che dice e che scrive.

Nel mio prossimo libro farò un commeto molto dettagliato anche dell'articolo "Osservazioni politematiche sulle ricerche Discepolo/Miele", e voglio vedere cosa mi risponderà.

Come ha già fatto nella recensione del mio libro, cercherà di dimostrare che io violo il copyright, il che non è vero perché i miei testi sono mirati alla critica quindi la legge me lo permette.


Ovviamente cercherà di screditarmi in tutti i modi facendomi passare come "l'orco cattivo" conferendosi la qualifica di "paladiono della Verità", ma la realtà è che si sta rovinando con le sue stesse mani.

Sergio Berti sergio772@live.it
http://www.amore-e-discernimento.it/

0 comments:

Post a Comment